Klachtenprocedure voor deelnemers opleidingen InnerQi

De trainers en assistenten van InnerQi leren en ontwikkelen zich graag en feedback is daarom heel welkom. We passen graag de feedback-regels toe die we ook aan deelnemers leren. Ben je ontevreden? We horen heel graag je feedback!

 

Geef in eerste instantie feedback aan de persoon (opleider/trainer/organisator) die het betreft.

Ben je ontevreden met de reactie van deze persoon, wend je dan tot Ferdinand Aukes eigenaar van InnerQi.

Jouw klacht nemen we serieus en zal dan ook vertrouwelijk in behandeling worden genomen. We zullen binnen veertien dagen na melding het in behandeling nemen. We streven ernaar de klacht dan binnen 4 weken afgehandeld te hebben en kun je een reactie verwachten. Mocht de klacht aanleiding geven tot uitgebreider onderzoek dan zullen we dit binnen de veertien dagen na melding aangeven.

Ben je ook ontevreden over de reactie van de eigenaar, dan kun je je schriftelijk wenden tot de ‘Klachtencommissie van de NVLP.nl’. Voor meer informatie zie nvnlp.nl voor contact info@nvnlp.nl

Het oordeel van de NVNLP zal voor beide partijen bindend zijn en zodanig door ons worden afgehandeld.

De klacht zal voor de duur van twee jaar bewaard en geregistreerd blijven bij InnerQi.

 

 

560_klachtenprocedure_nvnlp_v20211127_

Heb je vragen of wil je een Gratis NLP Experience?

Vul je e-mailadres in en ontvang de 35 adviezen over conflicthantering in je mailbox!

Wij gaan zorgvuldig met je gegevens om.

Lees hier onze privacy-verklaring.

Wil jij een gratis proefles NLP volgen?

Scroll naar boven

Schrijf je in voor de mailinglijst en ontvang het gratis e-book